خوش گمانی به خدا
مرکز آفرینشهای هنری معبر
مرکز آفرینشهای هنری معبر

توصیه امام رضا(ع) درخصوص خوش گمانی به خدا

به خداوند خوش گمان باش،

 زیرا خداى عزوجل مى‏ فرماید:

من نزد گمان بنده مؤمن خویش هستم،

اگر به من خوش گمان باشد، به خوبى با او رفتار مى‏ کنم

 و اگر به من بدگمان باشد، به بدى با او رفتار مى‏ کنم.

“اصول کافى، جلد ۲، صفحه ۷۲

 



نظرات شما عزیزان:

العبد
ساعت12:53---30 اسفند 1391
سلام علیکم....

پست جدید ندیدم....

ایام بر شما هم فرخنده باشه..حقیر رو از دعای خیر تون فراموش نکنید

مسیر بندگی بسیار پر پیچ و خم هست

به امید اینکه نور خدا ظهور کنن و این بی سرو سامانی پایان پیدا کنه


اللهم عجل لولیک الفرج


فقیر
ساعت10:24---10 دی 1391
سلام علیکم


نه فقط خدا...به هرچه هرنوع گمان داشته باشیم همون طوری برامون اتفاق میفته

بدبختی عبد اینه نمی دونه و شاید یادش رفته که عبد هست.....

به چی می نازه...همه از مولاست..همه....


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

درباره سمت خدا

مرکز آفرینشهای هنری موسسه معبر ارائه مطالب دینی و انقلابی و مرتبط با شهدا در قالب هنر طراحی عکس و پوستر و .. ساخت مستند شهدا و ... طراحی نمایشگاه های مرتبط با شهدا و انقلاب اسلامی سازی نرم افزار ها ارتباط با مدیر ، انتقاد و پیشنهاد و سفارش طراحی در تلگرام @maabar1
آخرین مطالب
پیوندهای روزانه
پيوندها

نويسندگان